Mε απευθείας επίθεση στο ρατσισμό, οι public enemy αποτελούν ένα από τα πιο πολιτικά φορτισμένα ραπ συγκροτήματα κατά τα τέλη του '80.
Με τον Chuck D, τον Flavor Flav, και με τις επαναστατικες παραγωγες από Hank Shocklee και Keith Shockleee, Bill Stephney, Eric Sadler οι public enemy έκαναν το ντεμπούτο τους με το αλμπουμ Yo! Bum Rush the Show. Oι Public Enemy ήταν τόσο επαναστατικοί όσο και οι παραγωγές τους. Με τους στίχους του Chuck D στραμένους σε κοινωνικα προβλήματα και κυρίως αυτά που αφορούσαν την εγχρωμη κοινότητα.
Tο 1989, αμέσως μετά το ''Fight the power'', soundtrack της ταινίας του Proffesor Griff, ''Do the right thing'', άρχισε η διαμάχη μεταξύ Griff και Chuck D λόγω ρατσιστικών σχολίων του πρώτου, κατά των Eβραίων. Ο Chuck D, τον απέλυσε, τον ξαναπροσέλαβε αλλά μετα από δεύτερη επίθεση του Griff σε συνέντευξη του η συνεργασία τους διεκόπη οριστικά, με απάντηση του Chuck D με το τραγούδι "Welcome to the Terrordome". η συνέχεια των Public Enemy ήρθε με το ''Fear of the black planet'' , όπου διερευνήθηκε η φύση του λευκού ρατσισμού σε τραγούδια όπως ''Burn, hollywood, burn'' και ''911 is a joke''.  Μέχρι το τέλος του 1990 όμως, ο DJ Terminator X είχε φύγει για μια σόλο καριέρα, που ακολουθείται από τις εξόδους των μελών Bomb Squad Shocklee και Stephney.


Ακολούθησε το ''apocalypse 91'', με την μεγάλη επιτυχία cant truss it καθώς και το by the time I get to arizona. Το δεύτερο κομμάτι αναφέρεται στην απογοήτευση των εγχρωμων της Αμερικής για τη μη αναγνώριση της ημέρας του Martin Luther King σε ορισμένες πολιτείες. και το ''Greatest misses'' το 1992. επέστρεψαν το 1994 με το Muse Sick-N-Hour Mess Age, το οποίο δεν σημείωσε την ίδια επιτυχία και τελος, οι public enemy βρέθηκαν στην αρχική τους μορφή για το soundtrack της ταινίας ''He got game.'' Άλμπουμ που ακολούθησαν μέχρι σήμερα είναι
1999: There's a Poison Goin' On, 2002: Revolverlution, 2005: New Whirl Odor, 2006: Rebirth of a Nation (with Paris), 2007: How You Sell Soul to a Soulless People Who Sold Their Soul?, 2012: Most of My Heroes Still Don't Appear on No Stamp, 2012: The Evil Empire of Everything΄.
Παρά τις κριτικές, τις διαμάχες οι public enemy κατάφεραν να είναι το συγκρότημα με την μεγαλύτερη επιρροή στην εποχή τους, κάνοντας αυτό που χαρακτηριστικά γράφτηκε στο Rolling stone, ''they rewrote the rules of hip hop''.

Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ, κι αν δεν φέξεις χέστηκα έχω και φακό...
© Copyright 2007–2019 bouriblog.com. All Rights Reserved. V 4.0.3